Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп'ютерному класі. Поштова служба Інтернету. Електронна скринька та електронне листування. Електронна адреса поштової скриньки. Створення електронної скриньки.
Етикет електронного листування. Правила безпечного користування електронною скринькою. Використання адресної книжки та списків розсилання. Операції над папками та листами.
опрацювати
4
Практична робота №1 «Електронне листування з використанням веб -інтерфейсу. Вкладені файли» Контрольна робота №1 з теми: «Електронне листування»
повторити
Тема . Моделювання
5
Поняття моделі. Поняття предметної галузі. Типи моделей. Форми подання інформаційної моделі: опис, таблиця, формули, схеми та ін.
опрацювати
6
Етапи побудови інформаційної моделі. Побудова інформаційних моделей. Карти знань, їх призначення. Редактор карт знань
опрацювати
7
Інструктаж з БЖД. Практична робота 2. Побудова інформаційних моделей в різних програмних середовищах..Контрольна робота №2 з теми: «Моделювання»
повторити
Тема. Алгоритми з повторенням та розгалуженням
8
Базові алгоритмічні структури: структури повторення та розгалуження.
опрацювати
9
Алгоритми з повторенням. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
опрацювати
10
Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Складання та виконання алгоритмів з повторенням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
опрацювати
11
Висловлювання. Істинні та хибні висловлювання. Умовне висловлювання «Якщо – то – інакше». Алгоритми з розгалуженням.
опрацювати
12
Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
опрацювати
13
Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Складання та виконання алгоритмів з розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
опрацювати
14
Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
опрацювати
15
Інструктаж з БЖД. Практична робота 5. Складання та виконання алгоритмів з повторенням і розгалуженням у визначеному навчальному середовищі виконання алгоритмів
опрацювати
16
Контрольна робота №3 з теми: «Алгоритми з повторенням і розгалуженням»
повторити
Тема. Табличний процесор
17
Таблиці, електронні таблиці. Табличний процесор, його призначення. Об‘єкти електронної таблиці, їх властивості. Відкривання, перегляд і збереження електронної книги. Способи навігації на аркуші і в книжці табличного процесора. Адресація в середовищі табличного процесора.
опрацювати
18
Іменовані комірки і діапазони. Типи даних: число, текст, формула. Уведення даних до комірок: текст, число. Редагування даних таблиці. Копіювання, переміщення й вилучення даних. Автозаповнення.
опрацювати
19
Формати даних: числовий, текстовий, формат дати. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок.
опрацювати
20
06.02
Інструктаж з БЖД. Практична робота 6. Уведення, редагування та форматування даних у середовищі табличного процесора.
опрацювати
21
13.02
Правила запису формул у табличному процесорі. Копіювання і переміщення формул. Поняття про модифікацію формул при копіюванні. Використання вбудованих функцій: сума, середнє значення, min, max.
опрацювати
22
Інструктаж з БЖД. Практична робота 7. Виконання обчислень за даними електронної таблиці. Використання вбудованих функцій.
23
Стовпчасті та секторні діаграми, їх об’єкти і властивості. Створення та форматування стовпчастих і секторних діаграм у середовищі табличного процесора. Аналіз даних, поданих на діаграмі.
24
Інструктаж з БЖД. Практична робота 8. Створення діаграм. Аналіз даних, поданих на діаграмі. Контрольна робота №4 з теми: «Табличний процесор»
Тема. Розв’язування компетентнісних задач
25
Розв’язування компетентнісних задач.
26
Розв’язування компетентнісних задач.
27
Розв’язування компетентнісних задач.
28
Розв’язування компетентнісних задач.
Тема. Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо)
29
Вибір теми проекту. Аналіз умови задачі. Розробка плану виконання проекту
30
Виконання індивідуальних навчальних проектів, в тому числі з використанням програмних засобів навчального призначення (математика, фізика, хімія, біологія, географія, тощо)
31
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
32
Виконання індивідуальних навчальних проектів.
33
Захист проекту
34
Повторення і систематизація навчального матеріалу.