2 клас

2016/2017 н.р.

Дата уроку Тема уроку    
   

І семестр

   

 

 

Тема. Інформація

   

1

06.09

Зміст та завдання курсу «Інформатика». Поняття про інформацію. Сприймання людиною інформації Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики.

2

13.09

Види інформації за способом сприймання: зорова, слухова, нюхова, смакова, дотикова. Властивості інформації.

3

20.09

Приватна та публічна інформація. Захист особистої приватної інформації. Безпека використання інформації.

4

27.09

Пристрої для роботи з інформацією.

5

04.10

Підсумковий урок з теми. Міні-проект «Світ професій. Комп‘ютер – наш помічник»

   

Тема. Комп'ютери та інші пристрої

   

6

12.10

Комп'ютер та інші пристрої для роботи з інформацією. Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями.

7

18.10

Увімкнення та вимкнення комп'ютера  та інших пристроїв. Робочий стіл. Значки Робочого столу. Використання миші та інших маніпуляторів для вибору та переміщення об’єктів.

8

01.11

Використання пристроїв для навчання: перегляд зображень (образотворче мистецтво), читання текстів (літературне читання, мови), слухання мелодій (музичне мистецтво).

9

08.11

Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів.

10

15.11

Виділення обраного тексту в середовищах для читання.

11

22.11

Підсумковий урок з теми

 

 

Тема. Інтернет

   

12

29.11

Початкові уявлення про Інтернет. Поняття браузера, як програми для роботи в Інтернеті. Вікно браузера. Кнопки керування вікном. Маніпуляції з вікном. Вкладки браузера. Посилання. Закладка.

13

06.12

Правила безпечної роботи в Інтернеті. Інформація для дітей та для дорослих. Приватна (особиста, сімейна) та публічна інформація. Вікові обмеження на перегляд вмісту сторінок.

14

13.12

Ігри для вдосконалення навичок роботи з маніпуляторами, клавіатурою.

15

20.12

Перегляд навчальних відео, картин художників, читання текстів, вдосконалення навичок усного рахунку в математичних тренажерах.

16

 

Підсумковий урок з теми

   

ІІ семестр

 

 

 

 

Тема. Команди та виконавці

   

17

17.01

Поняттям команди. Порівняння команди й спонукального речення. Команди й виконавці. Послідовність дій. Приклади послідовності дій у природі. Виконання послідовних дій. Пошук помилок в послідовності дій.

18

24.01

Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

19

31.01

Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування.

20

08.02

Порівняння двох або більше предметів. Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками. Назви групи однорідних предметів. Визначення ознак предметів, впізнавання предметів за даними ознаками. Складові частини предметів.

21

15.02

Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях; об’єднання предметів у групи, вилучення зайвого за певними ознаками. 

22

 

Підсумковий урок з теми

   
   

Тема. Графіка

   

23

22.02

Поняття ком’ютерної графіки. Програми для створення та змінювання графічних зображень. Створення зображень.

24

01.03

Зображення з геометричних фігур. Змінювання готових зображень.

25

15.03

Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів.

 

 

26

22.03

Сервіси для перегляду зображень картин художників. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв.

 

 

27

05.04

Пристрої для створення та опрацювання графічних зображень. Створення зображень.

 

 

28

 

Пошук зображень в Інтернеті для природознавства (музичного та образотворчого мистецтв, читання тощо). 

 

 

29

 

Право на зображення. Розрізнення дозволів на використання чужих зображень.

 

 

30

 

Підсумковий урок з теми

 

 

31

 

Розробка міні-проекту

 

 

32

 

Розробка міні-проекту

 

 

33

 

Розробка міні-проекту

 

 

34

 

Підсумковий урок

 

 

    жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж