3 клас

2016/2017 н.р.

Дата уроку Тема уроку    
   

І семестр
Тема. Інтернет

   

1

06.09

Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класіПоняття про мережі.  Поняття про мережу Інтернет.

2

13.09

Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси. закладки браузера. 

3

20.09

Ключові слова для пошуку . Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел. 

4

27.09

 

Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.

5

04.10

Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.

6

11.10

Підсумковий урок з теми.

 

 

Тема. Людина та інформація

   

7

18.10

Роль інформації в житті людини. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео. 

8

01.11

Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.

9

08.11

Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.

10

15.11

Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.

11

22.11

Підсумковий урок з теми.

 

 

Тема. Графік

   

12

29.11

Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.

13

06.12

Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.

14

13.12

Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. Створення та змінювання простих зображень.

15

20.12

Створення зображень з геометричних фігур. Доповнення малюнка підписом чи коментарем.

16

 

Підсумковий урок з теми.

   
   

ІІ семестр
Тема. Алгоритми та виконавці

   

17

17.01

План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.

18

24.01

Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.

19

31.01

Порядок виконання команд виконавцем.

20

07.02

Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.

21

14.02

Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. 

22

21.02

Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування. 

23

28.02

Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».

24

 

Підсумковий урок з теми.

   
   

Тема. Текст

   

25

07.03

Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.

 

 

26

14.03

Текстові редактори. Уведення символів за допомогою клавіатури. Виділення частин тексту.  Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити. 

 

 

27

21.03

Змінювання  та вдосконалення текстів.

 

 

28

04.04

Доповнення текстів зображеннями.

 

 

29

11.04

Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.

 

 

30

18.04

Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).

 

 

31

 

Підсумковий урок з теми.

   
   

Тема. Презентація

   

32

 

Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій.

 

 

33

 

Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.

 

 

34

 

Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.

 

 

35

 

Підсумковий урок з теми.

   
    жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж