Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Поняття про мережі. Поняття про мережу Інтернет.
2
13.09
Складові вікна програми-браузера. Поняття веб-сторінки, її адреси. закладки браузера.
3
20.09
Ключові слова для пошуку . Пошук зображень, текстів, відео, карт в Інтернеті для навчальних предметів. Пошук з різних джерел.
4
27.09
Додавання найкращих результатів у закладки браузера. Структурування закладок у папки.
5
04.10
Авторське право та Інтернет. Безпечна робота в Інтернеті. Налаштування безпечного пошуку та безпечного перегляду відео.
6
11.10
Підсумковий урок з теми.
Тема. Людина та інформація
7
18.10
Роль інформації в житті людини. Види інформації за способом подання: текстовий, графічний, числовий, звуковий, відео.
8
01.11
Перетворення інформації з одного виду в інший. Пристрої для роботи з текстовою, звуковою, відео інформацією.
9
08.11
Дії з інформацією: передавання, пошук, перетворення, використання. Переваги опрацювання інформації сучасними пристроями.
10
15.11
Структурування інформації в документах, папках. Поняття меню.
11
22.11
Підсумковий урок з теми.
Тема. Графік
12
29.11
Програми та онлайн середовища для роботи з графічними даними.
13
06.12
Перегляд карт. Пошук рідного краю на картах.
14
13.12
Середовище графічного редактора. Панель інструментів. Палітра кольорів. Колір фігури і колір фону. Створення та змінювання простих зображень.
15
20.12
Створення зображень з геометричних фігур. Доповнення малюнка підписом чи коментарем.
16
Підсумковий урок з теми.
ІІ семестр
Тема. Алгоритми та виконавці
17
17.01
План дій. Поняття алгоритму. Алгоритми і виконавці. Складання алгоритмів для виконавців.
18
24.01
Середовища програмування для дітей: створення та змінювання послідовності команд у вигляді словесних, символьних блоків.
19
31.01
Порядок виконання команд виконавцем.
20
07.02
Пошук пропущених дій в знайомій послідовності.Складові частини об’єктів. Схема складу. Зв’язки у схемах.
21
14.02
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування.
22
21.02
Істинні й хибні висловлювання. Логічне слідування.
23
28.02
Використання логічних висловлювань з «не», «і», «або».
24
Підсумковий урок з теми.
Тема. Текст
25
07.03
Середовища для читання текстів. Закладки в тексті, цитати тощо. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
26
14.03
Текстові редактори. Уведення символів за допомогою клавіатури. Виділення частин тексту. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.
27
21.03
Змінювання та вдосконалення текстів.
28
04.04
Доповнення текстів зображеннями.
29
11.04
Таблиці в тексті: орієнтування в клітинках. Доповнення таблиць.
30
18.04
Порівняння текстів з оманливою та правдивою інформацію. Пошук хибних висловлювань у текстах (на основі інформації з інших предметів).
31
Підсумковий урок з теми.
Тема. Презентація
32
Доповідач/доповідачка та презентація. Культура презентування. Слайд-шоу із зображень як вид презентування. Середовище створення презентацій.
33
Переміщення слайдами презентації. Режим показу презентації та режим змінювання слайдів. Переміщення текстових вікон/полів та зображень на слайдах.
34
Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.