Педагогічні наради

 

   «Формування професійної мобільності усіх учасників навчавльно-виховного процесу через упровадження нових державних    стандартів початкової, базової, повної загальної середної освіти як один із шляхів успішної соціалізації особистості»

    Ми змінили своє оточення так радикально,                                                                      

    що тепер повинні змінювати себе,

    щоб жити в цьому новому оточенні.

 

                                                             Норберт Вінер, американський вчений

         Якщо попередні покоління набували професію на все життя, то нинішнє має бути готовим до зміни професійної діяльності і володіти соціально-професійною мобільністю через швидко плинні виробничі умови. Відповідно до нового етапу розвитку суспільства, професія більше не виступає як центр життєвого циклу людини, а представляє одну з можливих форм соціальної адаптації і творчої самореалізації особистості.  Виклики суспільства й освіти спрямовують педагога на постійний пошук шляхів удосконалення навчально-виховного процесу, передбачають наступність між допрофільним і профільним етапами навчання. Школі потрібен учитель, котрий працює у форматі творчих шукань, що ґрунтуються на здобутках традиційної методики й включають інноваційні елементи.

Мобільність - це інтегрована риса особистості, що характеризує  здатність швидко змінювати статус або положення в соціальному, культурному чи професійному середовищі під впливом змінних у природі, культурі чи соціумі ситуацій та обставин діяльності.

нарада.doc (337,5 kB)

***************************************************************************************************************************************

«Вплив науково-методичної підготовки і фахової майстерності вчителя на результативність навчально-виховного процесу».

"...Немає людей більш допитливих, невгамовних, більш одержимих думками   про творчість, як  учителі"

                                          В. Сухомлинський


       "Вчитель вчиться все життя" - це відома істина. Але вже через кілька років роботи педагоги діляться на тих, хто спокійно рухається по накатаній доріжці, використовуючи старі прийоми, плани, фрази, і тих, які, незважаючи на циклічність, повторюваність і одноманітність постійно шукають, вносять щось нове. Це насправді і є важливим показником справжнього професіоналізму. 
        Вчитель має постійно оновлюватися. На якому б етапі життєвого досвіду і  професійного шляху не перебував учитель, він ніколи не може вважати свою освіту завершеною, а професійну компетенцію – цілком сформованою. У зв’язку з цим особливої актуальності набуває проблема зростання професійної компетентності кожного педагога, розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу в цілому. Проблема розвитку творчого педагога є надзвичайно актуальною. Тільки від умілого творчого використання, отриманих знань і неперервної самоосвіти залежатиме успіх  і результативність роботи вчителя в школі.

Метод.подг. учителя.docx (1540567)