Дистанційне навчання

                                        

Вивчення основ програмування з використанням об’єктно-орієнтованих технологій

У нових навчальних програмах, певна увага приділяється вивченню алгоритмізації та програмування у 5-7 класах. У зв’язку з цим виникає питання, на якій платформі формувати теоретичні знання й практичні навички учнів цієї вікової групи. Аналіз багатьох досліджень дозволив зробити висновок, що найдоцільніше для цього застосовувати навчальні середовища програмування. Нині розроблено і запропоновано для безкоштовного використання достатню кількість таких програмних засобів. Одним із них є середовище навчального програмування Scratch (Скретч), зорієнтоване на учнів 8-16 років. Але вивчати лише це середовище, конструювати в ньому найпростіші програми без достатньої теоретичної підтримки недоцільно. Найкращого результату навчання учнів може бути досягнуто лише на основі органічного поєднання теоретичних основ алгоритмізації та програмування з практичною їх реалізацією у середовищі Скретч. Саме на цьому і побудован дистанційний курс.Курс орієнтовано на учнів 5-7 класів і складається з 10 занять:

 

Заняття 1. Вступ;

Заняття 2. Лінійні алгоритми;

Заняття 3. Алгоритми з повторенням;

Заняття 4. Алгоритми з вкладеними циклами;

Заняття 5. Типи і структури даних;

Заняття 6. Константи та змінні;

Заняття 7. Списки;

Заняття 8. Діалогове виконання програм;

Заняття 9. Послідовне і паралельне виконання програм;

Заняття 10. Розробка проектів

Заняття містять матеріал для вивчення, засвоєння і застосування знань, а також глосарій термінів, приклади програм різноманітних задач, графічні об'єкти, відеоматеріали, презентації та тести.

Різноманітність матеріалу, представленого до кожного заняття, дозволяє:враховувати рівень підготовки учня, диференційовано підійти до вивченняматеріалу, вільно орієнтуватися по даній темі.

Матеріали занять дозволяють підготуватися до участі в творчих конкурсах і предметних олімпіадах.